poniedziałek, 2 grudnia 2019

Dron i szpiedzy



Psychopatka z fundacji Molosy Adopcje nie potrafi się pogodzić się z tym, że wójt zwrócił mi moje pieski i napuściła na mnie drona i szpiegów.

Szczująca Larwa z Warmii o ksywie:
 "moni moni":
"Wielkie dzieki za informacje, Desire. Widze, ze musimy sie uzbroic w cierpliwosc."

Oraz w więcej dronów i szpiegów, larwo. 
Sugeruję  zorganizować trzecią zbiórkę pieniędzy wśród głupiego motłochu. Zapłaciłyscie należną kwotę za wynajem drona i szpiegów ukrywających się w krzakach na polu Sawickiego oraz tych w mundurach napuszczonych na moje gospodarstwo? Za uslugi szpiegowania należy sowicie zapłacić. 
Indianka 😎


Przypominam, że Elżbieta Kozłowska to Desire na revolcie. 
Pod tą ksywą pomawia mnie i szczuje na mnie od lat. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz